Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

بایگانی
آخرین نظرات

اولین تریلر Pro Evolution Soccer 2016 منتشر شد.

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ق.ظ

با اولین تریلر رسمی عنوان  Pro Evolution Soccer 2016 در خدمت شما هستیم. این تریلر پس از تریلر معرفی و جزئیات گیم پلی آن، در اختیار هواداران قرار گرفته است. در این تریلر  شاهد مکانیزم های جدید گیم پلی، عملی شدن وعده ی بهبود عملکرد دروازه بانان، آزادی عمل در کار های گروهی و موارد دیگری از این قبیل می باشیم. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

همان طور که می دانید بازیکن اصلی عنوان Pro Evolution Soccer 2016 نیمار و به خصوص در لباس تیم ملی برزیل است و کونامی در این تریلر بر توانایی های اضافه شده و جدید نیمار مانور می دهد.التبه باید گفت که این تریلر بدون آهنگ گوش نواز We will Rock you اصلا معنا پیدا نمی کرد. توانایی های منحصر به فردی به بازیکنان اضافه شده و هواداران با توجه به شرایط تیمشان عکس العمل نشان می دهند. عملکرد دروازه بانان بسیار بهتر از سری های قبلی شده است.در ادامه به بخش Master League و تغییرات اعمال شده در آن پرداخته می شود که می توان گفت اگر این تغییرات به شکلی که نشان داده می شود در نسخه ی نهایی به نمایش در بیایند می توان انتظار جذابیتی بیش از پیش را برای این بخش داشت.

بیش از این شما را منتظر نمی گذارم و بهتر است تریلر را دانلود و از آن لذت ببرید:

(تریلر با کیفیت HD ساعاتی دیگر اضافه می شود)

 تریلر Pro Evolution Soccer 2016 با کیفیت SD : دانلود

در پایان شایان به ذکر است که  PES 2016 در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال جاری برای پلتفرم های PC / Xbox One / Xbox 360 / PS4 و PS3 در آمریکای شمالی و مرکزی و در ۱۸ سپتامبر در سایر نقاط جهان در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی