Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

بایگانی
آخرین نظرات

حل مشکلات بازی RYSE : SON OF ROME

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ

 بدون شک با بازی با گرافیک RYSE : SON OF ROME که چندی پیش برای PC منتشر شد آشنا هستید.(البته قبلا برای XBOX ONE منتشر شده بود) دیگه نیازی به توضیح دادن من درباره ی بازی نیست.امروز تصمیم گرفتم تا پست حل مشکلات بازی رو براتون قرار بدم تا دوستانی که بازیشون مشکل داره هم بتونن از بازی لذت ببرن.

ابتدا از سیستم عامل خودتون آگاهی،بعد با سیستم مورد نیاز بازی مقایسه کنید:

 

حداقل سیستم مورد نیاز:


Processor: Dual core with Hyper Threading technology or quad core CPU 4+ logical processors

RAM: 4 GB

Graphics: DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM

DirectX: Version 11

Hard Drive: 26 GB available space

Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی:

Processor: Quad Core or Six Core CPU 6+ logical processors

RAM: 8 GB

Graphics: DirectX 11 graphics card with 2 GB video RAM

سیستم پیشنهادی برای استفاده از قابلیت 4K


Processor: Intel Core i7 3.5 GHz (2700k) or AMD FX-8350 4.0 GHz

RAM: 8 GB

GPU: NVIDIA GeForce GTX 780/ Titan or AMD Radeon 290x

نکات مورد توجه:

1- این بازی از سیستم های 32 بیتی و ویندوز XP پیشتیبانی نمی کند.

2- دایر ایکس مورد نیاز بازی 11 بوده و نه فقط این بازی بلکه تمام بازی های جدید به دایر ایکس 11 نیاز دارند.

3- شما قبل از نصب بازی باید مطمئن شوید که آخرین نسخه های نرم افزارهای پیش نیاز این بازی را داشته باشید که اگر ندارید از لینک های زیر می توانید این نرم افزار را دانلود کنید :

دانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x86 (سیستم 32 بیت)
دانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x64 (سیستم 64 بیت)
دانلود NetFramwork 4.5
دانلود Directx

توجه توجه : شما در حین نصب نرم افزار های بالا باید به اینترنت وصل باشید تا فایل مورد نیاز دانلود شود.

 شما باید مطمون باشید که درایو های کارت گرافیکتون آپدیت شده باشند.این مسئله اهمیت بسیار دارد. چون تمام مشکلات رنگی و سیاه سفید شدن و سیاه آمدن و..... مربوط به این بخش است.

شما میتوانید با دانلود فایل های زیر درایور های کارت گرافیک خود را آپدیت کنید:

آپدیت کارت گرافیک انویدیا:


دانلود نسخه 32 بیتی برای ویندوز 7 و 8 ، 8.1 - حجم 236 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی برای ویندوز 7 و 8 ، 8.1 - حجم 292 مگابایت
دانلود نسخه 32 بیتی برای ویندوز 7 و 8 و 8.1 لپ تاپ - حجم 236 مگابایت
دانلود نسخه 64 بیتی برای ویندوز 7 و 8 و 8.1 لپ تاپ - حجم 292 مگابایت

                                منبع: www.yasdl.com              پسورد: www.yasdl.com

آپدیت کارت گرافیک AMD:

 دانلود - مختص ویندوزهای 32 بیتی - 158 مگابایت

دانلود - مختص ویندوزهای 64 بیتی - 210 مگابایت

                                منبع: www.patoghu.com         پسورد: www.patoghu.com 

کرک کردن بازی:

همه ی گیمر های ایرانی حتما باید با کرک آشنا باشند که اگه نباشند اسم آنها دیگر گیمر نیست.گروه هایی مثل 3dm یا ریلود یا اسکیدرو یا........ گروه هایی هستن که برای اکثر بازی ها کرک منتشر می کنند تا شما بازی 300 هزار تومنی بخری 20 هزار تومن.

خب حالا بریم سر کرک کردن. قبل از ریختن کرک حتما آنتی ویروس خودتون رو غیر فعال کنید، تا کرک اشتباهی ویروس شناخته نشه.حالا وارد پوشه ی کرک بشید و و تمام فایل ها رو در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید.سپس روی آیکون بازی کلیک کنید تا اجرا شود.شما در زیر می توانید کرک را دانلود کنید.

دانلود کرک Codex بازی Ryse: Son of Rome

حل مشکلات بازی:

حل ارور فریز شدن وهنگ کردن گیم در مرحله pax romana بازی Ryse: Son of Rome:

برای رفع این مشکل باید برید توی دایرکتوری اصلی بازی و وارد پوشه GameRyse بشید و تمامی فایل های Videos-part0.pak تا Videos-part3.pak رو یه جای دیگه CUT کنید. حالا باید بازی رو اجرا کنید و بعد از وارد شدن به بازی می بینید که بازی بدون دمو و ویدئو ها بارگذاری میشید. وقتی قسمتی رو که گیر میکرد رو رد کنید و به نخستین checkpoint رسیدید، وسط بازی میتونید خود بازی رو مینی مایز کنید و دوباره فایل هایی رو که CUT کرده بودید یه جای دیگه برگردونید سرجاش . این کارو کنید نیازی نیست که کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید، در واقع با این کار مانع جلوی کارت گرافیکتون رو بر میدارید و دوباره که لود بازی از اون قسمت گذشت اون رو بر میگردونید سرجاش . (دموهای بازی حذف خواهند شد و دوباره به بازی برگردانده می شوند که میتونید اصلا دمو ها رو برنگردونید و کلاً اون ها رو حذف کنید)

حل مشکل سیو نشدن بازی Ryse: Son of Rome :

این مشکل در بازی وجود دارد و که شما وقتی بازی میکنید و دوباره وارد بازی میشوید ، میبیندی بازی سیو نشده دوباره باید از اولی بروید. اما جای نگرانی نیست زیرا با Update زیر این مشکل حل میشود.

                                                          

دانلود Update 1 Hotfix بازی Ryse: Son of Rome

                                                 منبع: گیم تو دی ال     پسورد:  www.game2dl.com

حل ارور "Installed Video Device Does Not Support DirectX 11 Features Error" :

این ارور یعنی بازی شما روی دایرکت ایکس پایین تر از 11 داره اجرا میشه و کارت گرافیک شما از کارت ایکس 11 پشتیبانی نمیکنه و در نتیجه بازی اجرا نمیشه چون نیاز بازی دایرکت ایکس 11 هستش . شما با استفاده از این ترفندی که معرفی میکنیم (تضمینی نیست) می تونید بازی رو روی دایرکت ایکس 10 اجرا کنید اگر این روش عمل نکرد فقط باید کارت گرافیکتون رو تعویض کنید و ارتقا بدید .

آموزش اجرای بازی Ryse: Son of Rome با دایرکت ایکس 10 :

مرحله اول :

توجه : این ترفند فقط در سیستم های 64 بیتی قابل اجرا می باشد و ممکن است که در بعضی از جاها با کندی بازی رو به رو بیشید که دیگه اون رو نمیشه کاریش کرد اما برای کسایی که دایرکت ایکس 10 دارند این روش فوق العاده است.

1- ابتدا فایل زیر را دانلود کنید و سپس نصب کنید و بعد مراحل زیر را دنبال کنید :

دانلود فایل dxcpl.exe

1- به منوی Start رجوع کنید و در قسمت کادر خالی عبارت "dxcpl.exe " را بنویسید .

2- با یافتن Directx Properties روی اون دابل کلیک کنید، تا پنجره مربوطه برای شما باز بشه.

3- حالا فایل پشتیبان کننده ی این بازی رواز داخل درایور C که نصب شده ، یافته و انتخاب کنید.

4-باز هم از منوی Edit List، فایل  Ryse: Son of Rome را ادد کنید و بعد OK را بزنید.

5 در پنجره اصلی در قسمت پایین گزینه Feature Level Limit را به میزان 11_1 عوض کنید و توجه کنید که تیک گزینه Force WARP که کنار آن می باشد حتماً زده شده باشد.

6-  اکنون گزینه Apply رو بزنید و بازی Ryse: Son of Rome را با Directx 10 می تونید اجرا کنید .

توجه : اگر با انجام مراحل بالا باز هم دچار مشکل شدید، باید مراحل زیر را انجام دهید و تضمین 100 در 100 نیست که با انجام روش های زیر به نتیجه برسید چون بعضی از کاربران گزارش داده اند که این روش عملی نشده و خیلی از کاربران هم از این روش راضی بوده اند.

مرحله دوم :

قبل از هر چیزی شما اول باید فایل زیر را دریافت کنید و سپس به کمک اتصال به نت آن را نصب کنید که در واقع این فایل یه نصب کننده آنلاین می باشد . دقت کنید که فایل دانلود یعنی SDK ها به حجم 1.4G می باشند.

دانلود (Windows Software Development Kit (SDK

فایل بالا را بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل .exe درون آن را نصب کنید که شاید نصب آن مدت زیادی طول بکشه که این زمان بستگی به سرعت اینترنت شما دارد.       منبع: www.modbaz.com

حل مشکل Ryse: Son of Rome hans stopped Working:

برای حل این مشکل نرم افزار های مورد نیاز بازی مثل vcredist و NetFramwork و Directx را نصب کنید.

حل مشکل گیر کردن و کرش شدن هنگام ورود به بازی Ryse: Son of Rome :

این مشکل در کارت گرافیک های AMD رخ میدهد و در دیگر کارت ها دیده نشده. تنها راه برای حل این مشکل این میباشد ، که درایور خود را فقط نسخه ی 14.4 را بکنید و با دیگر درایور ها به مشکل بر میخورید. یا میتوانید تمام تنظمیات گرافیگی را خاموش و روی کم ترین حالت ممکن بگذارید.

حل مشکل افت فریم بسیار شدیدبازی درهنگام نشان دادن دمو ویا صحنه های سینماتیک دربازی Ryse: Son of Rome :

راه حل این مشکل دانلود Update 1 Hotfix این بازی میباشد که از لینک زیر به علاوه ی دانلود از لینک مستقیم ، میتوانید طریقه ی نصب آن را هم ببینید.

طریقه ی Skip کردن ویدیویهای بین بازی Ryse: Son of Rome برای کسانی که علاقه ای به دیدن دموها ندارند :

ابتدا به مسیر زیر رفته و داخل پوشه ی GameRyse فایل Videos-Partx.pak را پاک کرده و دیگر دمو نبینید.

Steam\steamapps\common\Ryse Son of Rome\GameRyse/Videos-partx.pak

حل مشکل نرفتن داخل بازی بعد از کلیک کردن بر روی آیکون :

این مشکل تقریبا همه ی بازیها دارند و بسیار راحت هم حل میشود. البتهدر این بازی فرق میکند ، دیگر بازی ها با کرک مخصوص حل میشوند ولی در بازی Ryse شما باید فایل های Steam را داخل محل نصب بازی بریزید.

دانلود فایل های استیم                                        منبع: game2dl.com


حل مشکل فریز شدن ، تیک زدن و گیر کردن بازی Ryse: Son of Rome :

این مشکل بیشتر در سری کارت های NVIDIA رخ میدهد و راه آن برای کارت های انویدیا میباشد. ابتدا به کنترل پنل انویدیا ( Cotrol Panel NVIDIA ) رفته بر روی آن کلیک کرده ( میتوانید با کلیک راست بر روی Dekstop آن را بیابید. ) سپس هنگامی که صفحه ی جدیدی بازی میشود ، در سربرگ 3D Setting رفته و بر روی 3D Manage Setting رفته. حا در صفحه ی مقابل فایل اجرایی بازی Ryse: Son of Rome را ADD کنید ، از روی تنظیمات NVIDIA گزینه ی Vertical Sync را ON کنید.

نظر شما چیست؟

نظرات  (۳۴)

سلام
من یه مشکلی دارم
اینه که من هر  چقد روی ایکون بازی کلیک میکنم بازی اجرا نمیشه
و حتی هیچ اروری هم نمیده
ممنون میشم اگر کمک کنید

پاسخ:
این مشکل تقریبا همه ی بازیها دارند و بسیار راحت هم حل میشود. البته در این بازی فرق میکند ، دیگر بازی ها با کرک مخصوص حل میشوند ولی در بازی Ryse شما باید فایل های Steam را داخل محل نصب بازی بریزید.
فایلهای steam چیست لطفا توضیحات بیشتر
پاسخ:
سلام.
دوست عزیز.این فایل استیم شامل دو فایل steam_api و steam_api.dll هست.که ممکنه شما این فایل ها رو توی بازیتون نداشته باشید یا ناقص باشه که در این صورت بعد از کلیک رو آیکون بازی اجرا نخواهد شد. لینک دانلود فایل های استیم به پست اضافه شد.می تونید به قسمت (حل مشکل نرفتن داخل بازی بعد از کلیک کردن بر روی آیکون ) این پست بروید و از اونجا دانلود کنید.پس از دانلود فایل ها رو در پوشه بازی کپی و جایگزین کنید.
خیلی ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.
موفق باشید.

سلام من وقتی بازی رو اجرا میکنم یه ارور میاد که میگه یه فایا dll گم شده وباید دوباره بازیو نصب کنی دوبار نصبش کردم اما فایده نداشت . انتی ویروسم ندارم لطفا هرچه سریعتر کمکم کنید...
پاسخ:
شما از چه ویندوزی استفده می کنید؟
این مشکل اغلب زمانی پیش میاد که ویندوز شما با بازی ساز گار نباشه یا فایلی پاک شده باشه یا بد کرک شده باشه
dll یه نوع پسوند هست و به صورت name file.dll بیان میشه شما اسم کامل فایلی که توی ارور میاد رو به ما بگید.
متن کامل ارور هم بنویسید.

با سلام 
اقا من فایل های استیم رو در محل نصب بازی کپی کردم  ولی متاسفانه تغیری نکرد 
لطفا میشه کمکم کنید
پاسخ:
دارم بررسی می کنم.
اکثر سایت های دیگه هم همین راه حل رو گذاشتن ظرف یکی دو روز آینده حلش می کنم.فعلا دار دنبال راه حل می گردم.
شما برای اطمینا تمام نرم افزار های مورد نیاز بازی ر تا آخرین ورژن موجود آپدیت کن.
همچنین یه بار دیگه بازی رو کرک کن. وقتی کرک می کنی آنتی ویروست رو خاموش کن.محل نصب بازی رو هم به آنتی ویروس اعتماد سازی کن.
راستی از چه کرکی استفده می کنی؟
ویندوزت چیه؟
  • امین نوری
  • سلام 
    من هم گرافیکم رو آپدیت کردم هم فایل های استیم رو ریختم هم کرک رو نصب کردم هم تنظیمات کارت گرافیک رو انجام دادم
    گرافیکم NVIDIA هستش که آپدیت شده!
    ولی بازم بازی اجرا نمیشه
    این ارور رو میده !
    ryse (tm) has stopped working
    یا فریز میشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    پاسخ:
    در حال بررسی هستیم. در ضمن دو تا راه حل از سایتای دیگه پیدا کردم اگه بدردتون خورد و مشکل نرفتن توی بازی رو حل کرد خبر بدید.
    1) حل مشکل ارور has stopped working:
    برای NVidia شما باید ShadowPlay را برای حل این مشکل غیر فعال کنید. توجه داشته باشید شما باید تمامی برنامه هایی که در سی دی بازی موجود است را نصب نمایید.
    2)حل مشکل اجرا نشدن بازی:
    رای حل این ارور باید Steam client را ری استارت نمایید.(خودم هم نمی دونم steam client چیه اگه شما فهمیدید خبر بدید.)
    همین طور راه حلی که برای حل مشکل فریز شدن ، تیک زدن و گیر کردن بازی هست و در این پست هم موجود می باشه امتحان کنید.
    همچنین جدید ترین آپدیت ها و کرک هایی که برای بازی منتشر شده بریزید.(البته من از آپدیت این بازی خبری ندارم ولی هرچی باشه بهتر آخرین آپدیت موجود رو دانلود و نصب کنید)
    با سلام من بعد از نصب وقتی رو بازی کلیک میکنم این ارور میده:the program cant start XINPUT_3.DLL IS MISSING FROM YOUR COMPUTER TRY REINSTALLING

    aqa in error 0xc000007b ro chi karesh konam???hameye ina ro ham nasb kardam dx11
    net framework 4.5
    graphic update
    lotfan komak konin kheli ro asabame
    پاسخ:

    1-خوب اولین قدم یه انتی ویروس نصب کنید اپدیتش کنیدوسیستم رو اسکن و ویروس ها رو پاک کنید حتی درایو ها فرمت شده
    2-قدم دوم با یه برنامه که من CCleaner رو پیشنهاد می کنم ریجستری رو اسکن و مشکلاتش رو برطرف کنید
    3-قدم سوم بعد Microsoft .NET Framework 4 رو نصب کنید به نظرم از نسخه 4.5 بهتره
    4-قدم چهارم Microsoft Visual J# 1.1 Redistributable رو نصب کنید
    5-قدم پنجم Microsoft DirectX رو نصب کنید
    6-حالا سیستم رو ری استارت کنید و دو باره برنامه رو امتحان کنید اگه درست شده بود که خدا را شکر اگه نه یه بار برنامه رو حذف بعد کارهای بالا رو انجام بدید و سیستم رو ری استارت کنید و برنامه رونصب کنید اگه بازم نشد نسخه های دیگر Microsoft .NET Framework رو امتحان کنید (معمو لا وقتی برنامه رو دانلود می کنید نوشته چه نسخه ای از Microsoft .NET Framework میخواد) 
    سلام لطفا منو راهنمایی کنید
    از وقتی کرک مولتی بازی رو ریختم چه توی قسمت مولتی و چه توی قسمت مرحله ای بعد از نمایش دادن دمو وقتی بازی شروع میشه صفحه سیاهه و چیزی دیده نمیشه انگار روشنایی بازی خیلی خیلی پائینه لطفا کمک کنید و اگر کرک سالمی رو پیشنهاد میکنید لطفا لینک دانلودش رو قرار بدید
    ممنون
    پاسخ:
    دوست عزیز سعی کنید زیاد طرف این کرک های آنلاین نرید چون خیلی کم پیش میاد درست کارکنن و بازی رو با مشکل رو به رو می کنن.
    شما فایل های این کرک آنلاین رو از توی پوشه بازی پاک کن بعد کرک معمولی رو بریز.
    من از کرک های این بازی اطلاع ندارم ولی در هر زمینه این سه نوع کرک برای همه ی بازی ها خوب و عالی هستند: 1-ریلودد 2-اسکیدرو 3-3dm
    باعرض سلام من وقتی میخوام برم داخل بازی ارور dll رو میده و میگه بازیو دوباره نصب کن دوباره هم نصب میکنم باز همونو تکرار میکنه
    پاسخ:
    مطمئن بشید که همه نرم افزار های مورد نیاز مثل دایرایکس و ... رو نصب کرده باشیدوبازی رو درست کرک کرده باشید.
    در ضمن مطمئن بشید فایل های بازی توسط آنتی ویروس حذف نشده باشند.
    اقا من وقتی رو بازی میزنم میره تو استیم .چیکار کنم بره تو بازی
    پاسخ:
    بازی رو کرک کردید دیگه؟
    سلام خسته نباشید ى سوال گزینه Directx Properties رو پیدا نکردم میشه راهنمایم کنید ؟ هر چقدر سرچ میکنم نیست
    پاسخ:
    من محل دقیقش رو نمی دونم ولی برای فهمیدن نسخه DirectX در قسمت Run ویندوز (کلید ویندوز+R) متن زیر رو تایپ کنید و اینتر بزنید
    dxdiag

    در کادری که اطلاعات سیستم رو نوشته ، خط آخر میتونید نسخه DirectX که رو سیستم نصب دارید رو ببینید
    سلام من بازی ryseنصب کردم ولی وقتی می خوام  برم توش می نویسه The versiono of this file is not compatible with the verion windows your running check your computers system information to see  whether you need an86 (32 bit) or 64 (64 bit version of the program and the contact the software publisher لظفا سریع جواب بدین
    پاسخ:
    ویندوز شما باید 64 بیتی باشه در حالی که 32 بیتی هستش.
    باید ویندوزتون رو عوض کنید و یک نسخه ی 64 بیتی بریزید.
    سلام من بازی ryseنصب کردم ولی وقتی می خوام  برم توش می نویسه The versiono of this file is not compatible with the verion windows your running check your computers system information to see  whether you need an86 (32 bit) or 64 (64 bit version of the program and the contact the software publisher لظفا سریع جواب بدین
    سلام.ببخشید وقتی بازی رو نصب میکنم موقع سیدی 4 رومیزارم یک ارور3 گزینه ای میدهچرا
    پاسخ:
    این بخش مربوط به ما نمیشه باید از سی دی فروشی که ازش خریدید بپرسید.
    فکر کنم دیسک شماره 4 خش افتاده و نمیتونه یکی از فایل ها رو بخونه.
    سلام وقتی بازی درحاله نصبه دیسک 4میزارم بعد چنددقیقه ارورمیده چرا
    پاسخ:
    احتمالا دی وی دی 4 خش افتاده و نمیتونه فایل هاش رو بخونه
    سلام نرم افزار net framwork ورژنش رو کامپیوترم4.5.3هستش ایرادی نداره؟؟؟؟
    پاسخ:
    خیر
    من بازی رونصب کردم اما درزمان بازکردن بازی این نوشته امد the version of this file is not compatible whith the vesion of windows youre running check your computer system information the see whether you need am x869320orx64versionلطفا جواب بدید
    پاسخ:
    ویندوز شما باید 64 بیتی باشه در حالی که 32 بیتی هستش.
    باید ویندوزتون رو عوض کنید و یک نسخه ی 64 بیتی بریزید.
    سلام خسته نباشید من وقتی بازی رو شروع میکنم بعد از دمو که بازی شروع میشه صفحه رنگ امیزیش خیلی ضعیفه بازی هم صحنه اهسته هستش در حالی که دمو رو بدون هیچ مشکلی و با کیفیت عالی نشون میده.لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سیستمتون با سیستم مورد نیاز بازی هم خوانی داره؟
    سلام
    من بازی ryse رو نصب کردم اما وقتی بازش میکنم می نویسه The program can't start because MSVCP100.dll is missing from your computer.Try reinstalling the program to fix this problem
    پاسخ:
    این رو نصب کنید. Microsoft Visual C++ 2010
    لام من برای اولین بار که خواستم بازی رو شروع کنم موقعی که صحنه رد میشه وقتی میخوام بازی رو شروع کنم تصوبر نیست ولی صدا هست اما اون جونش و اون چیزی که پایین صفحه سمت چپ  هست نشون داده میشه
    پاسخ:
    شما سیستمتون رو با سیستم مورد نیاز چک کردید؟
    احتمالا درایور کارت گرافیک آپدیت نیست.
    سلام خسته نباشید.

    ببخشید منظور از فایل ‍بشتیبان کننده بازی چیه؟ چجوری باید ‍بیداش کرد؟
    پاسخ:
    منم نمی دونم. می تونید از متخصصان در رشته ی آِی تی سوال کنید یا از سایت های دیگه بپرسید.
    سلام وقتی که وارد بازی می شوم  دموی بازی ه راهتی اجرا وبدون تیک هست ولی وارد بازی میشوم بازی تیک میزند رزولوشن بازی هم تغیر دادم کم تر شد ولی حل نشود کات گرافیک من5450hd xfx است سی پی یو پنتیومd950 اینتل است رم4
    پاسخ:
    دوست عزیز مثل اینکه سیستم شما جواب گوی  بازی نیس.
    میگم من میخوام وارد بازی شم یه اروری میده میگه:
    you need a direct X capble GPU to play ryse son of rome

    پاسخ:
    شما دایرایکس رو نصب کردید؟
    با سلام هنگام ورود ارور 
    the application was unable to start correctly(0xc0000142).click ok to close the application .
    میده net.framework متفاوت رو متحان کردم ولی باز همین ارور میده

    پاسخ:
    کرک بازی رو عوض کنید
    راستی از چه ویندوز و کرکی استفاده می کنید؟
    سلام وقتی میخوام وارد بازی بشم این ارور رو میده the program canat start because steam _api64.dll is missing from your computer. try reinstalling the program to fix this problemچیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    کرک بازی رو عوض کنید ببینید درست میشه با نه
    پیکیج ++c رو دانلود کنید و نصب کنید
    آنتی ویروس رو چک کنید که فایل های کرک را پاک نکرده باشه.
    ویندوزتون چیه؟
    سلام این بازی رو میشه رو directx10اجراکرد؟
    سلام
    بازی من هر چقدر هم گرافیکو میارم پایین بازم گیر میکنه.
    سیستم
    Ram 4gb
    Grafic 4gb gtx670
    Cpu 4 pentum
    چی کار کنم؟
    بیخشید واسه من وقتی کرک زو میریزم کل ضفحه سیاه میشه.واسه چیه؟
    پاسخ:
    سیستمتون رو چک کردید؟درایور کارت گرافیک آپدیته؟کرک بازی معتبره؟ابزار مورد نیاز بازی نصبه؟ویندوزتون آپدیته؟
    سلام برای حل مشکل نصب باید اون برنامرو کجا بریزیم؟
    پاسخ:
    فکر کنم تو محل نصب بازی
    سلام لینک دانلود Update 1 Hotfix نذاشتین...ممنون میشم قرار بدین اخه بنده با مشکل افت فریم رو به رو هستم...راه حل دیگه ای هم هست عنوان کنید لطفا
    پاسخ:
    این لینک در پست قرار داره.
    سلام وقتی دی وی دی 2 رونصب میکنم این ارور میده setup can not open the following archive file (you may have inserted thewrong disk)
    پاسخ:
    احتمالا دی وی دی شما خش افتاده و کامپیوتر نمی تونه اطلاعات اون رو بخونه
    ویندوز 7
    لینک کرک رو میدن ؟
    ممنون
    من وقتی که میخوام بازی رو نصب کنم یهو در حین نصب گیر میکنه و دیگه جلو نمیره و بعد ارور isd.dll میده.لطفا راهنمایی کنید.در ضمن رو سیستم های دیگه امتحان کردم همچین مشکلی بیش نیومد
    پاسخ:
    متن ارور رو به صورت کامل بنویسید.
    نگاه کردم دی وی دی کاملاً سالمه
    پاسخ:
    برای اینکه مطمئن بشید یه کپی از تمام فایل های اون دی وی دی تون توی کامپیوترتون بریزید بعد نتیجه رو بگید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی