Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

بایگانی
آخرین نظرات

به تازگی  شرکت یوبی سافت  سازنده ی سری بازی های فرقه ی قاتلین چند تصویر زیبا و جدید از سلاح های اصلی عنوان Assassin’s Creed : Syndicate یعنی Assassin’s Gauntlet به همراه نماد این سری یعنی Hidden Blade منتشر کرده است که نشان دهنده ی تغییرات  این سلاح در این نسخه است  و به یک سلاح قوی و ترسناک تر تبدیل شده است.
این تصاویر در سایت آمازون منتشر شده است و ماکت این سلاح نیز در این سایت قابل پیش خرید می باشد. این سلاح، سلاح اصلی Jacob Frye است که یکی از دو شخصیت اصلی این عنوان خواهد بود.
در زیر می توانید عکس های منتشر شده را تماشا کنید:

                        

                           

                              

                             
امیدواریم این نسخه به سرنوشت unity دچار نشود و هم باعث رضایت بیشتر گیمیر ها و هم باعث سود بیشتر خود شرکت سازنده ی بازی شود.
داستان بازی: Assassin’s Creed : Syndicate  در سال ۱۸۶۸ میلادی و در لندن جریان دارد. لندنی که در جاده ی پیشرفت و تمدن قرار گرفته است و یکی از ویژگی های بارز آن، انقلاب صنعتی است اما در این میان، فاصله ی طبقاتی است که خودنمایی می کند. طبقه یک کارگر که در واقع چرخ دنده های اصلی صنعت هستند و ثروت ثروتمندان به وسیله ی آن ها افزایش می یابد، تحت سخت ترین شرایط قرار دارند. در این میان این فرقه ی Assassin ها است که بار دیگر به پا می خزد تا بنای ظلم و جوری که تمپلار ها ایجاد کرده اند را ریشه کن کند. در این میان بازیکنان در نقش یک خواهر و برادر دو قلو با نام های Jacob Frye و Evie Frye  قرار می گیرند که سعی دارند آزادی را به مردم باز گردانند.
این عنوان در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ بر روی کنسول های نسل هشتمی و مدتی بعد بر روی PC  منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی