Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

بایگانی
آخرین نظرات

با ورود به نسل هشتم در زمینه بازی های رایانه ای یکی از دغدغه های اساسی دارندگان کنسول های نسل هفتمی، تایید نشدن بازی ها بر روی کنسول بازی آنهاست و درنتیجه دیگر از لذت بازی کردن بازی های جدید  محروم می شودند.
 عنوان call of duty black ops 3 نیز به نظر می رسید مثل بسیاری از عناوین سال 2014 و 2015 فقط برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی منتشر شود زیرا در زمان معرفی تنها برای عرضه بر روی کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی تایید شد و نسخه های نسل هفتمی در هاله ای از ابهام قرار داشتند.در ادامه مطلب همراه ما باشید.

حال به نظر می رسد شرکت اکتیویژن تصمیم گرفته تا این بازی مشهور را برای نسل هفتم یعنی کنسول های ps3 و xbox 360  هم منتشر کند.
روز گذشته اکتیویژن این موضوع را تایید کرد  که بازی Call of Duty: Black Ops III توسط دو استودیو Beenox و Mercenary Technolog برای PS3 و Xbox 360 هم در حال ساخت است.
نسخه های Xbox 360 و PlayStation 3 بازی دارای بخش داستانی کامل، مولتی پلیر و حالت زامبی خواهند بود. اما تغییر اصلی در بخش co-op است و به جای co-op چهار نفره در این نسخه ها co-op دو نفره قرار خواهد داشت. همچنین نسخه نسل هشتمی بازی دارای ویژگی هایی است که هنوز معرفی نشده اند و این ویژگی ها در نسخه نسل هفتمی وجود نخواهند داشت.
متاسفانه شرکت اکتیویژن گفت که سری جدید ندای وظیفه برای کنسول Wii u منتشر نخواهد شد و فعلا برنامه ای برای آن ندارد.
نظر شما در این باره چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی