Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

بایگانی
آخرین نظرات

بازگشت دوباره

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۵ ب.ظ

پس از مدتی نسبتا طولانی که هیچ مطلبی در وبلاگ قرار نمیگرفت،امروز برآن شدیم تا کار خود را از سر بگیریم و مطالب بیشتر و تازه تری را به ارمغان بیاوریم.در این مدت شاهد این بودیم که هر روز نتنها از تعداد بازدیدکنندگان کم نشد بلکه با نظرات بیشتر ،موجب شدند تا ما اشتیاقی دوباره برای از سر گرفتن کار خود بیابیم.

مطلب مهمی که می خواهم با شما بازدیدگنندگان عزیز درمیان بگزارم،این است که بخش تازه ای با عنوان دانلود ویدیو با موضوعات مختلف نظیر گیم پلی بازی ها،بازی کلش آف کلنز،تریلر فیلم ها و ....... در وبلاگ قرار میگیرد.این ویدیو ها از طریق بازدیدکنندگان به دست ما خواهد رسید و ما آن ها را در وبلاگ با نام ارسال کننده قرار خواهیم داد.لازم به ذکر است از طرف خود  ما نیز ویدیو هایی در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

برای رساندن ویدیو به دست ما کافی است ویدیو مورد نظر خود را به نشانی maestarki@gmail.com ایمیل کنیدیاویدیوی خود را از طریق سایت هایی نظر صفرآپ یا آپلود بوی یا ...... آپلود نمایید و لینک دانلود آن را در نظرات خصوصی همین مطلب برای ما ارسال کنید.

امیدواریم با نظرات و استقبال خوبتان ما را برای انجام این کار مشتاق تر کنید.

با تشکر _ مدیریت وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی