Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

Just game Just pc

تریلر،اخبار و تصاویر بازی های کامپیوتر

بایگانی
آخرین نظرات

یکی از مهمترین عناوین امسال یوبیسافت،عنوان Assassins Creed Unity می باشد که به گفته ی سازندگان آن قرار است یک انقلاب گرافیکی باشد.این بازی تنهابرای کنسول های نسل هشتمی و pc منتشر می شود شودوخبری از نسخه ی ps3 و xbox 360 نیست.این عنوان در تاریخ 11 نوامبر سال 2014 مصادف با 19 آبان منتشر می شود.
در این نقد و بررسی با ما باشید تا بفهمیم که حرف های سازندگان آن واقعیت دارد یا نه.

داستان بازی

نویسنده ی بازی آقای Jeffrey Yohalem اعلام کرده که داستان بازی نیز بر اساس پایان عنوان Brotherhood نوشته شده است. وی اعلام کرد که در پایان Brotherhood شاهد علائمی مانند Phrygian Cap بودیم که بعد ها به نماد انقلاب فرانسه بدل شد. این نماد ها در Assassin’s Creed 3 نیز وجود داشتند که از جمله ی آن ها می توان به Eye of Providence نیز اشاره کرد. همانطور که می دانید این نماد ها در دوران انقلاب فرانسه بسیار رواج داشتند و به این ترتیب داستان Assassin’s Creed : Unity بر اساس پایان Brotherhood نوشته شده است و دنباله روی مسائل مطرح شده در آن نسخه می باشد.

داستان بازی همانند گذشته دارای پیش زمینه تاریخی قوی است. Assassins Creed Unity روایت گر انقلاب مردمی فرانسه بین سال های 1789 تا 1799 است و در پاریس جریان دارد.در این بار Assassin ها به مردم پیوسته اند و این شورش را، به طور مخفی رهبری می کنند. گفته می شود بازی در لندن نیز جریان دارد.
                     

شخصیت اصلی بازی

 شخصیت اصلی این عنوان Arno Dorian نام دارد.آرنو جوانی بسیار طرد است که خیلی خطا و اشتباه در گذشته انجام داده است. بخاطر این اشتباهات آرنو فکر می کند باید همه آن ها را جبران کند. او با مرور گذشته خود درس ها  و پند هایی می آموزد که به کمک آن ها اصولی برای خودش تعیین می کند! آرنو جوانی تحصیل کرده است که به طوری میتوان گفت که معلم و مدرسه را دیده است. اون به زبان خود مسلط است و به خوبی میتواند با لحن طنزی صحبت کند. اون فردی باور پذیر است. در اصل آرنو یک شخصیت واقعی است نه یک شخصیت خیالی و دروغی!

 در زیر می توانید وبدئوی معرفی شخصیت های بازی را دانلود کنید:

  دانلود ویدئوی معرفی شخصیت ها



نقشه ی بازی

گفته شده نقشه بازی 3 برابر نسخه 4 بوده که نشان از گستردگی بازی و پیشرفت هم جانبه آن علاوه بر گرافیک و گیم پلی است.این نقشه عظمت شهر پاریس را نشان می دهد و بدون شک یکی از بزرگترین نقشه های موجود در تاریخ بازی های رایانه ای است.شما در زیر می توانید نقشه ی بازی را مشاهده کنید:

البته اگر نقشه قرن ۱۸ شهر پاریس را در کنار نقشه بازی Assassin’s Creed Unity بگذاریم، متوجه میشیم که خیابان ها به درستی طراحی شده است و دقیقا همان پاریس قرن ۱۸ است.


گیم پلی بازی


 بازی مثل نسخه های قبل در سبک مخفی کاریست و بیشتر ماموریت های بازی بر این اصل طراحی شده اند.

مدت زمان گیم پلی اصلی بازی حدود ۱۵ تا ۲۰ ساعت طول خواهد کشید و اگر قصد دارید مراحل اضافه این بازی را نیز انجام دهید این مدت زمان به ۱۰۰ ساعت تغییر خواهد کرد. همچنین در بین صحنه های سینماتیک و گیم پلی هیچ گونه لودینگی وجود نخواهد داشت. ایشان اضافه کرد که تمرکز اصلی تیم سازنده روی مخفی کاری این عنوان است.
بهبود بسیار در سیستم حرکتی، یکی دیگر از المان های مثبت بازی خواهد بود.


سلاح های بازی ASSASSINS CREED UNITY

 یکی از اسلحه های اصلی بازی، یک کمان کوچک مخفی در کنار خنجر مخفی او است.دیگر سلاح های بازی می توان به شمشیر ها ، خنجر ، تپانچه ، تیر های سمی و ...... اشاره کرد.  Ubisoft اعلام کرده است که این عنوان می تواند همانند نسخه دوم، تبدیل به یک شاهکار شود. وجود سلاح های مختلف، خشونت هیجان انگیز، حضور دیگر Assassin ها در کنار شما و گرافیک نسل هشتمی و قدرتمند این عنوان، حاکی از آن است که به احتمال زیاد، Ubisoft با عرضه ی این نسخه به ریشه های این فرنچایز بازگردد.


Assassins Creed Unity برای PC

بازی بر روی یک PC با سخت افزار شبیه به کنسول ایکس باکس وان(حداقل اینطور گفته شده است) اجرا خواهد شد. هدف بازی هم رسیدن به کیفیت ۱۰۸۰P است. چیزی که تیم یوبیسافت برای دست یابی به آن، تمام تلاش خود را در نمایش دمو E3 بازی گذاشته بودجزییات بازی تعجب آور هستند. architecture های بازی(به صورت in-game) کاملا با دقت طراحی شده و توسعه یافته اند. دورنمای کلی شهر، خیلی با کار های گذشته تفاوتی ندارد اما بسیار زیبا و چشم نواز است.

                                              


Assassins Creed Unity برایXBOX ONE و PS4

این بازی بر روی کنسول نسل هشتمی PS4 , Xbox One با کیفیت 900p و فریم ریت 30 اجرا می شود.
Vincent Pontbriand، مدیر تولید بازی طی گفت وگویی با VideoGamer ذکر کرده که به دلیل مشکلات CPU یا پردازنده کنسول های نسل هشتمی این اتفاق رخ داده و این امر به هیچ عنوان مرتبط با GPU کنسول ها نیست. پردازنده های گرافیکی کنسول های نسل هشتمی واقعا قدرتمند هسنتد و همین قدرتمندی باعث شده گرافیک بازی در ابتدا فوق العاده به نظر برسد. اما به دلیل محدودیت پردازنده های کنسول ها، ما شاهد فریم ریت و رزولوشن پایین تری خواهیم بود. این محدودیت در مورد AI بازی و بارگزاری NPC ها هم صدق می‌کند.

Assassin’s Creed Unity اولین نسخه از سری عظیم Assassin’s Creed است که به صورت کامل برای نسل هشتم منتشر می شود.

                        
                              

               

 چراقراراستASSASSINS CREED UNITY یک شاهکارهنری به حساب بیاید؟

 

شش دلیل کامل واضح وجود دارد که ثابت می کند که ASSASSINS CREED UNITY یک شاهکار هنری است:

 

1- جریان بازی در پاریس و همزمان با انقلاب فرانسه


ازاولین سری Assassin’s Creed گرفته تا امروز  شرکت یوبیسافت تلاش کرده تا دوره تاریخی گوناگون را به تصویر بکشد تا گیمرها علاوه بر لذت بردن از بازی، اطلاعات بیشتری نیز از تاریخ گذشته کسب کنند. آخرین نسخه منتشر شده یعنی Assassin’s Creed Black Flag درباره دزدان دریایی بوده و شما در نقش ادوارد کنوی یک دزد دریایی قرار گرفتید.در بازی Assassin’s Creed Unity درباره انقلاب فرانسه سال 1789 بوده و شما نقش آرنو دوریان، یک اساسین خواهید بود.

2- دارای مکان ها و آثار هنری زیبا


با توجه به تریلرها و تصاویر و اطلاعات  منتشر شده در این نسخه ما با جهانی بزرگ تر رو به رو هستیم که به اکتشاف آن خواهیم پرداخت. یوبیسافت چنین کاری کرده تا گیمرها از پشت بام های پاریس گرفته تا فاظلب های زیرزمینی به اکتشاف بپردازند. ما می توانیم بافت های شگفت انگیزی در ساختمانها و خیابانهای سال1789 پاریس مشاهده کنیم. همه این ها نشانه تلاش بسیار تیم سازنده در ساخت شهری بزرگ و پرجزئیات است.


3- همه چیز درباره ی کشتن افرار


با توجه حرف های سازندگان بازی در این نسخه  از بازی شاهد سیستم مبارزه جدیدی هستیم. تنها صحنه های قتل افراد در زمان آهسته 6 میلیون خط کد نویسی داشته که بازنویسی شده است. سیستم مبارزات در بازی با پیروی از نسخه های پیشین توسعه یافته همچنان در حال گسترش است. این بار دشمنان نیز هوش مصنوعی قوی تری دارند و قتل آنها سخت تر شده است. در این بین با افزایش هوش دشمنان کار شما سخت تر شده و ممکن است شما چندین بار پا به فرار بگذارید و سپس روز دیگر نقشه ای برای قتل افراد بکشید.


4- این بازی تنها برای نسل بعد بوده و شما دلیلش را خواهید دید


Assassin’s Creed Unity  با توجه به اعلام شرکت سازنده با کیفیت اجرایی 900p/30fps برروی کنسول های نسل هشتم اجرا می شود. تیم سازنده بیش از چهار سال است که به توسعه بازی می پردازند و هدفشان بهترین Assassin’s Creed تاکنون است. اگر شما از کاربران PC هستید و سخت افزار خود را بروزرسانی نکرده اید بهتر است به فکر آن باشید تا نهایت لذت را از گرافیک و گیم پلی بازی ببرید.

 

5- پیدا کردن افراد به قتل رسیده


ما در نسخه های پیشین فرنچایز Assassin’s Creed در کنار داستان اصلی با تعدادی ماموریت های فرعی نیز رو به رو بودیم. پس در این سری شما انتظار ماموریت های فرعی بهتری دارید و باید به کشف رمز و رازهای بپردازید، زیرا در برخی ماموریت تنها جسد افراد را پیدا می کنید و باید به دنبال قاتلین باشید.

 

6-همراه با دوستان به گشت و گذار در شهر بپردازید


بسیاری از ما عاشق عناوین چندنفره هستیم. بنابراین اگر شما می خواهید از بازی Assassin’s Creed Unity با دوستان خود لذت ببرید برای شما گزینه ای در نظر گرفته شده تا به صورت co-op دو نفره یا چهار نفره بازی کنید. در فرنچایز Assassin’s Creed نخستین بار است که با دوستان می توانید ماموریت های خاص را به طور کامل طی کنید.


با تمام این حرف ها ، ما باید منتظر انتشار بازی تا 23 دیگر باشیم و ببینیم که شرکت یوبیسافت چه شاهکاری را برای ما آماده کرده است. نظر شما چیست؟


                                                                                                                                                                منابع:

                                                                                                                                                         www.dbazi.com

                                                                                                                                                      www.gameemag.ir 

                                                                                                                                                      www.eurogamer.ir

                                                                                                                                                     www.game2dl.com 

                                                                                                                                                      www.gamefa.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی